2008. november 25., kedd

Anya - női fej


Anya


Én nagyon szeretem Anyát. Azért, mert mindig mos, vasal, tereget, segít felhúzni az ágyneműmet, mindig kedves (kivétel, amikor felhúzom) és mindig aranyos. De én azért is szeretem, mert Anyából csak egy van a világon és ha nem lenne Anya, akkor nem lenne, aki mondaná, hogy húzzam ki magam vagy hogy gyűrött a ruhám, vagy hogy túl hangosan beszélek. Márpedig, ha nem szólna rám, akkor ordítozva és gyűrött ruhában mennék az iskolába.

Milyen furcsa! Az életem 11 évét Anyával töltöttem és most alig tudok írni róla egy pár sort...

De azért azt kívánom neki, hogy mindig legyen boldog és sose sírjon. Remélem öregkorában büszke lesz a fiára, akit nevelt és nem fog szégyenkezni miatta.



4 megjegyzés:

Bea írta...

Bence, én már most is nagyon büszke vagyok Rád! ...és még szeretlek is!

Erke írta...

Bence, nagyon szép a fogalmazásod, még én is meghatódtam, remélem egyszer az én fiam is ilyen szépen fog írni nekem!

BoBo írta...

Szerintem minden anyuka boldog lenne ha ilyen kedvesen írna a fia. És büszke.

Budaházi Brigitta írta...

Bence, anyu féltve őrzött kincse lesz ez a néhány mondat, amit írtál Róla. Szuper srác vagy és anya nagyon büszke Rád! Alig várom, hogy az én kisfiaim is megtanuljanak írni... :)